Nowe osoby w Headlines Porter Novelli

Od  kwietnia 2011 roku do zespołu agencji Headlines Porter Novelli dołączyły dwie nowe osoby, Beata Celińska oraz Anna Gerasimiuk. Beata będzie pracować jako Junior Consultant w zespole Healthcare & Life, Anna natomiast zdobywa pierwsze doświadczenie zawodowe w zespole Consumer.

 Beata Celińska jest absolwentką Wydziału Historycznego UW (specjalność: edytorstwo) oraz Szkoły Wyższej TWP (specjalność: administracja - samorząd terytorialny). Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała pracując jako asystentka kreatywna w agencji designu, zajmującej się kreacją marki oraz projektowaniem opakowań. Doświadczenie w public relations zdobyła pracując jako asystent PR działu healthcare w agencji PR Fleishman-Hillard. Podczas swojej ścieżki zawodowej pracowała ze znanymi firmami, takimi jak Nestle, Maspex Wadowice, Philips, GSK, Baxter.

Od kiedy nauczyła się pisać, tworzy wiersze i krótkie opowiadania. Od kilku
lat prowadzi blog literacko – podróżniczy.

Prywatnie pasjonatka kultury japońskiej i podróży po Azji południowo – wschodniej, mody i stylizacji oraz snowboardu.

Anna Gerasimiuk jest studentka ostatniego roku białorutenistyki, specjalności przekładowo-literaturoznawczej Uniwersytetu Warszawskiego. Headlines Porter Novelli jest pierwszą agencją public relations, w której zdobywa doświadczenia zawodowe.

Pasją Ani jest moda oraz muzyka. W wolnych chwilach gra na perkusjonaliach
w zespole reggae, projektuje biżuterię oraz ubrania. Prowadzi blog, na którym zamieszcza autostylizacje, artykuły o modzie i muzyce jamajskiej.

Od 15 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, a od 5 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat agencja odnosi sukcesy w tworzeniu i realizacji kampanii lifestylowych w tym dla znanych firm odzieżowych, czego przykładem ostatnio było wprowadzenie na rynek marki La Mania. Agencja odnosi również duże sukcesy w prowadzeniu projektów w obszarze ochrony zdrowia,  wprowadzaniu na rynek leków OTC/ RX oraz tworzeniu kampanii świadomościowych na temat profilaktyki zdrowia. Headlines odpowiadało m.in. za wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra oraz prowadzenie kampanii świadomościowej Chronię życie przed rakiem szyjki macicy.